واحد رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران در بیمارستان بهارخبر داد
حق شهروندی بیماران در خصوص دریافت و پیگیری انتقادات، پیشنهادات و شکایات رعایت می شود
واحد رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران در بیمارستان بهار از تیر ماه سال ۱۴۰۲جهت تسریع در روند پیگیری امور بیماران و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین این مرکز به صورت واحد مجزا و مستقل راه اندازی گردیده است تا زمینه افزایش رضایت مندی مراجعه کنندگان این بیمارستان بیشتر از قبل فراهم گردد.
از ابتدای راه اندازی این واحد تاکنون ۵۲۰ موضوع در این واحد مورد بررسی و اقدام اصلاحی صورت گرفته است.
جهت سهولت دسترسی مراجعه کنندگان و افزایش کیفیت دریافت خدمات مجهز به دستیابی نتایج و اقدامات پاراکلینیکی ، مراجعین میتوانند با مراجعه حضوری و تلفنی جهت دریافت انتقادات/پیشنهادات/شکایات و نیز سامانه پیامکی رضایت سنجی بیماران توسط واحد his بیمارستان حرف خود را به گوش مسئولین مربوطه برسانند.
نظر شما :