کسب رتبه نخست اداره نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بین ۲۸ دانشگاه تیپ سه کشور
اداره نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ارزیابی ملی سال ۱۴۰۴ موفق شد رتبه نخست را در میان ۲۸ دانشگاه علوم پزشکی تیپ سه کشور کسب کند.
این اداره با فعالیت در سه حوزه نظارت بر درمان، صدور پروانهها و اعتباربخشی و با تکیه بر برنامهریزی دقیق، نظارت مستمر و اجرای استانداردهای ملی، توانست عملکردی ممتاز در شاخصهای ارزیابی وزارت بهداشت به ثبت برساند. این موفقیت، نشاندهنده تعهد سازمانی، تلاش کارشناسان و اهتمام دانشگاه به ارتقای کیفیت خدمات درمانی، شفافیت و پاسخگویی است. دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن تبریک این دستاورد به خانواده بزرگ دانشگاه، از زحمات تمامی همکاران اداره نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان قدردانی میکند.

نظر شما :