تصویری :فعالیت های خلاقانه همکاران مرکز دهملا به مناسبت هفته سالمند
فعالیت های خلاقانه به مناسبت هفته سالمند توسط همکاران مرکز دهملا برگزار شد
ادامه مطلبفعالیت های خلاقانه به مناسبت هفته سالمند توسط همکاران مرکز دهملا برگزار شد
ادامه مطلبدکتر علی دادگری جانشین ریاست دانشگاه در انتخابات در پیامی از تمامی همکاران در برگزاری ششمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری تقدیر و تشکر نمودند. در این پیام آمده است:
ادامه مطلببه مناسبت مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان دفاع مقدس به کشور، دکتر شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن تبریک این روز فرخنده گفت؛ عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگ مردانی است که با پیروی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند
ادامه مطلبدومین جلسه کمیته تخصصی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور استان سمنان در دفتر معاونت غذا و دارو شاهرود برگزار گردید
ادامه مطلبیک دوره آموزشی جهت همکاران مهماندار بیمارستان به منظور به روز رسانی اطلاعات و دانش و آگاهی از دستور العملهای وزارت بهداشت در مورد کنترل عفونت در سالن کنفرانس برگزار شد.
ادامه مطلبمراسمی به منظور تکریم معاون اجرایی و مدیر حسابداری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و معارفه مدیر جدید حسابداری معاونت، در مورخ دهم مهر ماه برگزار گردید.
ادامه مطلببه مناسبت هفتم مهر ماه روز جهانی قلب، جلسه هماهنگی در راستای سند دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر با حضور نمایندگان سازمان های مرتبط و کارشناسان ستاد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مورخ دهم مهر ماه برگزار و ضمن بیان مباحث، بحث و تبادل نظر گردید.
ادامه مطلبدکتر شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پیامی برگزاری موفق ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری را تبریک گفت.
ادامه مطلبدبیرخانه ستاد اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت :با استعانت از خداوند متعال و ضمن تشکر از حضور کادر پرستاری محترم شاهرود در انتخابات نظام پرستاری، براساس مجوز هیات نظارت بر انتخابات، به استحضار پرستاران عزیز می رساند، نتایج آرا شمارش شده در ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری شاهرود به شرح ذیل می باشد:
ادامه مطلب
دکتر واحدی معاون آموزشی دانشگاه موفقیت چشمگیر دانشجویان دانشکده پیراپزشکی در آزمون کارشناسی ارشد را تبریک گفت معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود ۹ نفر از دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در آزمون کارشناسی ارشد قبول شدند.
ادامه مطلب