اخبار متحرک

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

کمیته مرگ کودک ۱ تا ۵۹ ماهه برگزار شد

روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۴ کمیته مرگ کودک ۱ تا ۵۹ ماهه با حضور مدیریت پرستاری,متخصصین اطفال, کارشناس بهداشت و کارشناس درمان در سالن جلسات برگزار شد .

ادامه مطلب
به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد همراه با ارایه خدمات مشاوره و روانشناسی

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد همراه با ارایه خدمات مشاوره و روانشناسی، در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه آشنایی با انواع مواد اعتیاد آور و علایم و عوارض آن جهت خانواده ها و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر بر پا گردید است.

ادامه مطلب
به‌منظور پیگیری تخصیص اعتبارات و افزایش بودجه دانشگاه انجام شد

نشست مشترک دکتر شیبانی با رئیس امور سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه کشور

دکتر شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود امروز ۴ تیرماه ۱۴۰۲ به همراه دکتر یوسفی- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه و باقری مدیر بودجه دانشگاه با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیر اعتبارات و منابع مرتبط با حوزه تحت پوشش دانشگاه شدند

ادامه مطلب
به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

جلسه مجمع خیرین سلامت شاهرود برگزار شد

جلسه مجمع خیرین سلامت شاهرود با ریاست دکتر شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود وبا حضور مرتضی محمدیون مشاور رییس در امور مشارکتهای اجتماعی و اعضای مجمع خیرین سلامت شنبه ۳ تیرماه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد

ادامه مطلب
نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شاهرود دایر شد
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر:

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شاهرود دایر شد

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به همت دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود به مدت دو روز یکم لغایت دوم تیرماه ۱۴۰۲ در پارک شهدای محراب دایر شد.

ادامه مطلب
به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

برگزاری کارگاه ترویج زایمان طبیعی ذیل قرارگاه جوانی جمعیت ماده ۵۰

کارگاه ترویج زایمان طبیعی ذیل قرارگاه جوانی جمعیت ماده ۵۰، با حضور دکتر صیدآبادی؛ معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت دانشگاه، دکتر عامری؛ مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی، متخصصین بیهوشی، زنان و زایمان، مسئولین بلوک زایمانی بیمارستان های بهار و خاتم، برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه و مسئولین واحدهای ستادی معاونت بهداشتی دانشگاه در مورخ چهار شنبه ۳۱خرداد ماه برگزار گردید.

ادامه مطلب
به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

نشست رییس، معاونان و مدیران بیمارستان در خصوص انتقال بخش شیمی درمانی

صبح امروز در جلسه ای که در محل سالن جلسات با حضور دکتر هوفر رفیعی رییس بیمارستان برگزار شد، در خصوص کیفیت انتقال بخش شیمی درمانی از بیمارستان بهار به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود، بحث و تبادل نظر شد.

ادامه مطلب
به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

کارگروه آموزش به بیمار در راستای خود مراقبتی و آموزش های عمومی و تخصصی به بیماران

روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۳۱ کارگروه آموزش به بیمار در راستای خود مراقبتی و آموزش های عمومی و تخصصی به بیماران و پاراکلینیک آموزش به بیمار با حضور مهدیی مترون , مهران پور پرستار آموزش به بیمار ,سرپرستاران و نمایندگان آموزش به بیمار بخش ها در سالن جلسات برگزار شد .

ادامه مطلب
به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

جلسه هماهنگی برنامه ها با امور بازرسی

جلسه هماهنگی برنامه های جاری با حضور دکتر صیدآبادی؛ معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت دانشگاه، دکتر گرمابی؛ مسئول امور بازرسی و کارشناسان دانشگاه و معاونت بهداشتی در مورخ سه شنبه ۳۰ خرداد ماه برگزار و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

ادامه مطلب