۹۱ مصدوم حوادث ترافیکی به مراکز درمانی شاهرود انتقال یافتند
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شاهرود گفت: ۹۱ مصدوم حوادث جادهای طی یک هفته گذشته به وسیله آمبولانسهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
ادامه مطلبرییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شاهرود گفت: ۹۱ مصدوم حوادث جادهای طی یک هفته گذشته به وسیله آمبولانسهای اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
ادامه مطلبچهارمین جلسه کمیتههای تحقیقات و فناوری دانشجویی منطقه یک آمایش کشور با حضور سرپرست ها و دبیران کمیتههای تحقیقات دانشگاه های عضو منطقه یک آمایشی شامل دانشگاه های علوم پزشکی بابل، مازندران ،گلستان، گیلان، سمنان و شاهرود روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۰۲ در سالن مجازی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار گردید.
ادامه مطلبدکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ ، با حضور در بیمارستان بهار ، از نزدیک در جریان روند کاری بخش های مختلف بیمارستان قرار گرفت.
ادامه مطلبرئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود از احیای قلبی ریوی موفق آقای ۷۰ ساله توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ خبر داد.
ادامه مطلبدکتر صادق یوسفی معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه در روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ از بخش جدید الاحداث اسکوپی بیمارستان امام حسین(ع) باتفاق دکتر علیرضا عزیزی بازدید نمودند.
ادامه مطلبصبح امروز هجدهم خرداد ماه با اعلام تماس مردمی مبنی بر واژگونی یکدستگاه پراید در محور میامی سبزوار بلافاصله اورژانس و هلال احمر مستقر در میاندشت به محل اعزام و بدلیل وخامت حال مصدومین اورژانس هوایی هم به محل اعزام گردید
ادامه مطلبدکتر حسین شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود به اتفاق دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از بخش های مختلف اسکوپی و بازتوانی قلب و ریه بیمارستان امام حسین(ع) روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ بازدیدنمود.
ادامه مطلبدکتر مسعودی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود،با همراهی مدیران اداره دارو و تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو از داروخانه ، انبار دارویی مرکزی و آزمایشگاه بیمارستان امام حسین(ع) بازدید نمودند.
ادامه مطلبجلسه کارگروه عمران با ریاست دکتر شیبانی رییس دانشگاه و اعضای جلسه در خردادماه برگزار شد
ادامه مطلبمسابقات والیبال دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر با همت بسیج ادارات در سالن ورزشی خیبر برگزارشد.تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توانست مقام سوم این دوره از را کسب نماید.تیم های شهرداری و ذوب آهن هم به ترتیب اول و دوم شدند.
ادامه مطلب