بازدید معاون دارو و غذا دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان بهار
دکتر مسعودی معاون غذا و دارو به همراه کارشناسان آن معاونت از واحد داروخانه و تجهیزات پزشکی بیمارستان بهار روز یکشنبه ۷ خردادماه سال جاری بازدید نمودند
ادامه مطلبدکتر مسعودی معاون غذا و دارو به همراه کارشناسان آن معاونت از واحد داروخانه و تجهیزات پزشکی بیمارستان بهار روز یکشنبه ۷ خردادماه سال جاری بازدید نمودند
ادامه مطلببا توجه به در پیش رو بودن فصل گرما واحتمال آلودگی دامها به عامل بیماری تب کریمه کنگو، صبح امروز دوره ی آموزشی این بیماری (CCHF) با حضور پرستاران مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) در محل این بیمارستان برگزار شد.
ادامه مطلبصبح امروز در جلسه ای با حضور دکتر هوفر رفیعی رییس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین(ع) شاهرود، از پزشکان بازنشسته ی اورژانس بیمارستان تقدیر شد.
ادامه مطلببه گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه جلسه قرارگاه نظارت بر درمان با همکاری دادستان و رییس دادگستری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود سازمان تعزیزات حکومتی سازمان نظام پزشگی روز یکشنبه ۷ خردادماه سال جاری در دفتر ریاست دانشگاه برگزارشد
ادامه مطلببه گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه:دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دست اندرکاران برگزاری همایش علمی کاربردی مدیران حقوقی دانشگاههای علوم پزشکی سرارکشور با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.
ادامه مطلب
مهندس سید محمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان ضمن بازدید از بیمارستان امام رضا علیه السلام شهرستان میامی و عیادت از بیماران و با کادر بهداشت و درمان دیدار و گفتگو نمود
ادامه مطلبرییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از حضور و استقرار یک تیم از پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان میامی روز پنج شنبه ۴ خردادماه ۱۴۰۲ در بیمارستان امام رضا(ع) میامی خبر داد و گفت: در راستای بهبود وضعیت درمان در میامی جمع کثیری از باتجربه ترین پزشکان متخصص و فوق تخصص که از اعضای هیات علمی دانشگاه هستند با اسقرار در بیمارستان امام رضا(ع)میامی به ویزیت و بستری بیماران پرداختند
ادامه مطلبدکتر بهروز رحیمی در ششمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ضمن اشاره به جایگاه آموزش در جامعه و بهویژه وزارت بهداشت، آموزش نیروهای سلامت و نقشآفرینی در ارتقای سواد سلامت جامعه را از مؤلفههای مهم وزارت بهداشت عنوان کرد.
ادامه مطلبحضور تیم پزشکی متخصص و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ، رنج سفر مردم شهرستان میامی را به مراکز درمانی شهرستان شاهرود و دیگر استان ها را برای درمان کاهش داد و لبخند شادی بر لبانشان نشاند.
ادامه مطلب
مدیربهبود کیفیت و ایمنی بیمار بیمارستان امام حسین(ع)دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۰ کمیته بیمارستانی در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، برگزار شده است.
ادامه مطلب