چهارمین نشست مدیران و دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی کشور برگزار شد گالری
به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه ؛ چهارمین نشست هم اندیشی دبیران و مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی کشور در ، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور دکترشیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود،حجت الاسلام والمسلمین باغشنی مسئول دفتر نهاد رهبری دردانشگاه ،دکتر واحدی معاون آموزشی و استاد مشاور شاهد ، دکتر منصور رنجبر دبیر کل منطقه، رضا البرزی مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در سالن مجازی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.
ادامه مطلب
