برگزاری کمیته بهره برداری از بخش بازتوانی قلب و ریه بیمارستان امام حسین(ع)
درکمیته بهره برداری از بخش بازتوانی قلب و ریه بیمارستان که با حضور علیرضا عزیزی معاون توسعه مدیریت و منابع و سایر مدیران مربوطه مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد، پیگیری امور مرتبط با بهره برداری از این بخش در دستور کار قرار گرفت
ادامه مطلب




