عیادت نماینده مردم از بیماران بیمارستان امامحسین(ع) شاهرود
عصر امروز (شنبه ۲۷ اسفندماه) و در آستانه فرارسیدن سال نو؛ دکتر علیاصغر خانی نماینده مردم بصیر شهرستانهای شاهرود و میامی باهمراهی دکتر بیکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و دکتر رفیعی رئیس بیمارستان؛ باحضور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین(ع)، ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری، از زحمات پرسنل و کادر پزشکی این مرکز قدردانى کرد.
ادامه مطلب