پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت روز بسیج جامعه پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، دکتر «حسین شیبانی» در این پیام ضمن قدردانی از مشارکت سازنده بسیجیان جامعه پزشکی در پیشبرد هرچه بهتر اقدامات سلامت محور در شهرستان های شاهرود و میامی ، ثمره این مشارکت را تسریع در روند خدمت رسانی به مردم، به ویژه در مناطق محروم دانست. در متن پیام رئیس دانشگاه به این مناسبت آمده است:
ادامه مطلب