بازدید رئیس دانشگاه از درمانگاه رضوی شاهرود گالری
دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه، به همراه مهندس شریفی عرب مدیر حراست ومهندس عباسی مشاور رئیس در امور برنامه ریزی و نظارت راهبردی یکشنبه ۹ بهمن ماه سال جاری از درمانگاه رضوی شاهرود بازدید کرد
ادامه مطلب
دکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه، به همراه مهندس شریفی عرب مدیر حراست ومهندس عباسی مشاور رئیس در امور برنامه ریزی و نظارت راهبردی یکشنبه ۹ بهمن ماه سال جاری از درمانگاه رضوی شاهرود بازدید کرد
ادامه مطلبهمایش یک روزه شیر مادر با موضوع؛ اهمیت شیر مادر و مشکلات شایع در شیردهی با هدف موفقیت بیشتر مادران در شیردهی، جهت مادران با سن بارداری ۳۴ هفته و بالاتر در مورخ جهارشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن شماره ۲ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با همت واحد بهداشت خانواده برگزار گردید.
ادامه مطلبدکتر صید آبادی در این راستا اظهار داشت: بیش از۳۱۵۱۵ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان های شاهرود و میامی در راستای طرح سلامت محیط در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شاهرود و میامی صورت پذیرفت.
ادامه مطلبکمیته فنی مبارزه با سرطان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، در راستای برگزاری پویش ملی مبارزه با سرطان از تاریخ ۸ لغایت ۱۵ بهمن ماه سال جاری، با تمرکز بر برنامه های پیشگیری، تشخیص زودهنگام و مراقبت سرطان، در مورخ پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.
ادامه مطلبدکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شاهرود، هفتم بهمن ماه، که به امامت حجت الاسلام والمسلمین « احمد نظری » امام جمعه موقت شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شرکت نمود
ادامه مطلبدکتر حسین شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، صبح پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱، به اتفاق دکتر رفیعی و مدیران بیمارستان با حضور در پروژه احداث بخش اسکوپی بیمارستان امام حسین (ع) دانشگاه، از نزدیک میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی کرد
ادامه مطلببا عنایت به دسـتور معاون اسـتاندار و فرماندار ویژه شهرسـتان شاهرود و در راستای اجرای دستورالعمل خدمات سفر (نوروز ۱۴۰۲) جلسه کمیته خدمات بهداشتی ، سـلامت و محیط زیست در روز چهارشـنبه مورخ ۵ بهمن ماه راس ساعت ۱۲/۳۰ در سالن جلسات معاونت درمـان ساختمـان البرز برگزار شد.
ادامه مطلبنشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان، در راستای ارائه گزارش از مراحل پیشرفت پردیس فناوری سلامت ،چهارشنبه ۵ بهمن ماه سال جاری در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.
ادامه مطلبجلسه هیات رییسه دانشگاه به ریاست دکتر شیبانی رییس دانشگاه ،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای باغشنی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و اعضای هیات رییسه روز سه شنبه ۴ بهمن ماه سال جاری برگزار شد
ادامه مطلبجلسه اجرایی راه اندازی خیریه بیمارستانی ، بیمارستان بهار با حضور مرتضی محمدیون مشاور رییس در امور مشارکتهای اجتماعی -سازمانهای مردم نهاد و خیریه های سلامت، همکاران حوزه مددکاری بیمارستان امام حسین "ع"و بیمارستان بهار و نماینده خیرین در دفتر مشاور رییس دانشگاه در امورمشارکتهای اجتماعی برگزار شد.
ادامه مطلب