بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی
عصر روز جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱، دکتر صادق یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی بازدید کرد.
ادامه مطلبعصر روز جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱، دکتر صادق یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی بازدید کرد.
ادامه مطلبدر دیدار نماینده بنیاد علوی و اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای احمدآباد بخش خارتوران شهرستان شاهرود با دکتر صیدآبادی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، در مورخ پنج شنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱، در ارتباط با توسعه فضای فیزیکی خانه بهداشت احمدآباد بحث و تبادل نظر گردید.
ادامه مطلبنمایندگان دفتر آستان قدس رضوی با دکتر صیدآبادی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، روزپنج شنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ در ارتباط با زمینه های همکاری های فی ما بین دیدار و گفتگو نمودند.
ادامه مطلبجلسه آموزشی مهارت های های زندگی با موضوع ارتباط موثر ومدیریت استرس برای کارمندان اداره بیمه تامین اجتماعی شاهرود، بسطام و میامی، در سالن همایش های بیمه تامین اجتماعی شاهرود، با حضور کارشناسان سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مورخ چهارشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.
ادامه مطلبجلسه حمایت تغذیه ای از مادران باردار و مادران در دوران شیردهی با حضور دکتر آرش صید آبادی معاون بهداشتی دانشگاه و نمایندگان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طی دو روز متوالی مورخ ۱۳و ۱۴ دی ماه سال جاری در دفتر معاونت بهداشتی برگزار گردید.
ادامه مطلببه گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛ دکتر حسین شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود باتفاق مهندس شریفی عرب مدیر حراست، دکتر گرمابی رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایت و مهندس عباسی سرپرست مدیریت برنامه ریزی و نظارت راهبردی، در روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ از آزمایشگاه آب معاونت بهداشتی دانشگاه بازدید کرد.
ادامه مطلبمحمدحسن قنبریان مدیر هسته گزینش دانشگاه طی پیامی روز گزینش را تبریک گفت
ادامه مطلببه گزارش روابط عمومی دانشگاه :دکتر شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت سالروز تاسیس گزینش روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه به هسته گزینش دانشگاه رفت.
ادامه مطلبرییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود در پیامی روز گزینش را به دستاندرکاران هسته گزینش تبریک گفت. وی در پیام خود چنین آورده است:
ادامه مطلبدر جلسه ای که در روز شنبه ۱۰ دیماه سال جاری و با حضور دکتر نام آور رییس بیمارستان،دکتر محمدیون مشاور ریاست دانشگاه،سرپرست عمرانی دانشگاه ،مسئول خیرین سلامت دانشگاه و مدیر خدمات پشتیبانی و امور عمومی بیمارستان در دفتر ریاست برگزار شد تصمیماتی درباره ساخت همراه سرا با مشارکت خیرین شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی اتخاذ گردید.
ادامه مطلب