اخبار

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

آغاز طرح تشدید بازرسی مدیریت حوادث شیمیایی در شبکه میامی

در این طرح، بازرسی از صنایع/معادن و کارگاه های پرخطر جهت حفاظت از منابع و کاهش خسارات و آسیب پذیری ناشی از حوادث شیمیایی مشمول TPQ از طریق آموزش به شاغلین و کارفرمایان با حضور فعال بازرسان بهداشت حرفه ای شبکه میامی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
آخرین گزارش کرونا ویروس سه شنبه ۱۹فروردین ماه ۹۹
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

آخرین گزارش کرونا ویروس سه شنبه ۱۹فروردین ماه ۹۹

آقای دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار داشتند که تاکنون بیش از ۳۲۰۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه داشته اند و تعداد ۸۸۰ نفر از آنان در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شده اند.

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری انجام امور نگهداری، راهبری و تعمیرات تاسیسات مکانیکی، الکتریکی و ابنیه و تجهیزات غیرپزشکی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بهار و فاطمیه(س) به بخش غیر دولتی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود در نظر دارد نسبت به واگذاری انجام امور نگهداری، راهبری و تعمیرات تاسیسات مکانیکی، الکتریکی و ابنیه و تجهیزات غیرپزشکی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بهار و فاطمیه(س) به بخش غیر دولتی (به صورت خرید خدمات) را از محل اعتبارات هزینه ای و از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به پیمانکار صلاحیت دار و واجد شرایط واگذار نماید.

ادامه مطلب
آخرین اخبار کرونا ویروس دوشنبه ۱۸ فروردین ماه۹۹
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

آخرین اخبار کرونا ویروس دوشنبه ۱۸ فروردین ماه۹۹

آقای دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار داشتند:که تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر با علائم کرونا به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه نموده اند و ۸۷۳ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) بستری شده اند و با احتساب ۴ مورد شناسایی جدید مجموع موارد مثبت به ۴۳۵ نفر رسیده که از این تعداد ۳۵۳نفر بهبودی یافته اند(۸۱٪)

ادامه مطلب
آخرین اخبار کرونا ویروس یکشنبه ۱۷فروردین ماه۹۹
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

آخرین اخبار کرونا ویروس یکشنبه ۱۷فروردین ماه۹۹

آقای دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفتند که: با احتساب ۱۰ مورد شناسایی جدید در ۲۴ساعت اخیر، مجموع موارد مثبت به ۴۳۱ نفر رسیده که از این تعداد ۳۴۸نفر (بیش از ۸۰ درصد) بهبودی یافته اند.

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با همراهی دکترمحمدی دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، دکتر بینش معاون بهداشتی و دکتر ابراهیم نیا معاون توسعه بیمارستان امام حسین (ع)شنبه ۱۶ فروردین ماه سال جاری از بخش های درگیر بیماری کرونا ویروس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بازدید بعمل آورد.

ادامه مطلب
تقدیر فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

تقدیر فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

تقدیر فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شاهرودو کادر بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان در راستای مقابله با کرونا

ادامه مطلب
آخرین اخبار کرونا ویروس شنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۹
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

آخرین اخبار کرونا ویروس شنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۹

آقای دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص آخرین وضعیت بیماری کروناویروس در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه اظهار داشتند که: تاکنون پاسخ آزمایش ۴۲۱ نفر مثبت اعلام شده و از این تعداد ۳۴۴ نفر (۸۲٪) بهبودی یافته اند.

ادامه مطلب
دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرودبازدید نمود
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرودبازدید نمود

در روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۹ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با همراهی دکترمحمدی دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، دکتر بینش معاون بهداشتی و دکتر ابراهیم نیا معاون توسعه بیمارستان امام حسین (ع) از بخش های درگیر بیماری کرونا ویروس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بازدید بعمل آورد.

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:

فراخوان فارغ التحصیلان به نظام وظیفه

بدینوسیله به اطلاع کلیه فارغ التحصیلان نیمسال دوم ۹۷واول ۹۸ (فارغ التحصیلان ازتاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۱لغایت ۱۳۹۸/۱۲/۴)می رساند طبق بخشنامه جدیدنظام وظیفه(تصویرپیوست) ملزم به معرفی خود جهت تعیین تکلیف وضعیت نظام به نظام وظیفه شهرستان خود تا تاریخ ۹۹/۱/۳۱می باشند درصورت عدم مراجعه مشمول غیبت سربازی خواهند شد.

ادامه مطلب
با هدف قدردانی از زحمات و تبریک سال نو؛

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیش از ۱۹۰۰بسته بهداشتی به کارکنان بهداشت و درمان هدیه کرد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: بیش از هزار و ۹۰۰ بسته بهداشتی به کادر بهداشت و درمان در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی، اورژانس ۱۱۵ و همچنین بیماران خاص بسته بهداشتیشد.

ادامه مطلب